administrator - 2012-07-30 01:19:38

Jak dzieci odnoszą się do znaków Storybook

    Wrzesień 2007 - Badanie z Uniwersytetu Waterloo badaczy Daniela O'Neill i Rebecca Shultis opublikowane w psychologii rozwojowej stosuje nowatorskie podejście do oceny zdolności młodych dzieci opowiadania i stwierdził, że są one w stanie zanurzyć się w myśli i uczucia fikcyjnych postaci.

    Daniela O'Neill, profesor psychologii rozwojowej wyjaśnił:

    "Dzieci na całym wieku od trzech do pięciu są dość ograniczone w swych zdolnościach werbalnych, a wielu wcześniejszych badań opierały się na metodach wymagających dzieci opowiedzieć historię ustnie, potencjalnie nie doceniając tego, co mogą zrobić. Wierzę dzieci w wieku lat trzech do pięciu rozwijają się w istotny sposób w odniesieniu do ich zdolności narracyjnej, musimy tylko nowe sposoby na to patrzeć ".

    "W istocie, a nie patrząc na to, jak dzieci potrafią opowiadać historie, wyglądało na to, jak dzieci zrozumieć historie, i czy, tak jak dorośli, dzieci stworzenie umysłowego model" historii. Przez to, mam na myśli, to dzieci , podobnie jak u dorosłych, w stanie zbudować model historii w ich umysłach i "krok do umysłu", więc powiem, charakteru. Okazuje się, na podstawie wyników naszych badań, że rzeczywiście jest to jeden z ważnych sposobów w których dzieci wydają się być rozwój w odniesieniu do ich zrozumienia historii podczas wieku przedszkolnym ".

    Naukowcy pytali dzieci do słuchania opowieści o postać w jednym miejscu myśli o zrobieniu czegoś w innym.

    Daniela O'Neill powiedział:

    "Tracking myśli bohaterów w różnych miejscach myślą o coś możemy zrobić bardzo łatwo, jak dorosłych i naprawdę jest imponująca perspektywa podejmowania wyczyn. Ale dzieci też to zrobić? Okazuje się, że pięć-latków może, ładna podobnie jak dorośli, ale że trzy-latków mają dużo większe trudności to robi. "

www.ehotelsreviews.com