OKRES PRZEDSZKOLNY
1. są z reguły pogodne, otwarte, wesołe ale zdarzają się płaczliwe, jękliwe, kapryśne 2. rozwój mowy wczesny lub bardzo późny 3. wady wymowy, zniekształcenia wyrazów 4. problemy z przetwarzaniem dźwięków 5. moczenia nocne (do 12lat) 6. trudność z zasypianiem, mówią przez sen, chodzą, zgrzytają zębami 7. gwałtownie postępują w sytuacjach zmiany 8. krnąbrne, krzykliwe, gwałtowne 9. niesamowite zabawy np. rzucają coś przez okno 10. mało sprawne grafomotorycznie- mają kłopoty z posługiwaniem się sztućcami 11. często są leworęczne
1. są z reguły pogodne, otwarte, wesołe ale zdarzają się płaczliwe, jękliwe, kapryśne 2. rozwój mowy wczesny lub bardzo późny 3. wady wymowy, zniekształcenia wyrazów 4. problemy z przetwarzaniem dźwięków 5. moczenia nocne (do 12lat) 6. trudność z zasypianiem, mówią przez sen, chodzą, zgrzytają zębami 7. gwałtownie postępują w sytuacjach zmiany 8. krnąbrne, krzykliwe, gwałtowne 9. niesamowite zabawy np. rzucają coś przez okno 10. mało sprawne grafomotorycznie- mają kłopoty z posługiwaniem się sztućcami 11. często są leworęczne
|