Forum psychologia ogólna i psychiatria.
Strony: 1
Administrator
Badania wykazały, że dzieci z domów do szkoły oddalił się z wyższych poziomów agresywnej i destrukcyjne zachowania i większe trudności ostrości i współpracując z zasadami klasie. Zachowania te tendencję do wzrostu wraz z upływem czasu. Dzieci z uwikłani domów rozpoczęła się nie więcej problemów dyscyplinarnych lub depresji i wycofania niż z zespolenia rodzin. Jednak, jak dzieci z rodzin z obu typów niszczycielskiej wzór relacji kontynuował w szkole zaczęli cierpieć na wyższym poziomie lęku i uczucia osamotnienia w połączeniu z alienacji ze strony rówieśników i nauczycieli.
Podczas badań zidentyfikowano wyraźny związek między cechami rodziny i zachowanie w szkole naukowcy ostrzegają przed zawarciem że dysfunkcyjne relacje są odpowiedzialne za większość napotkanych trudności. Wskazują na innych istotnych czynników ryzyka, w tym wysokiej przestępczości lub zdegradowanych dzielnicach, presja rówieśników i cech genetycznych.
Szef zespołu badawczego Melissa Sturge-Apple, asystent profesora psychologii stwierdził:
"Rodziny mogą być wsparcie i źródło informacji dla dzieci, wejdą do szkoły, lub mogą być źródłem stresu, rozrywkę i zachowań maladaptive. Badanie pokazuje, że zimne i kontrolowanie środowiska rodzinne są związane z rosnącym nasileniem trudności dla dzieci w ich pierwsze trzy lata szkoły, od zachowań agresywnych i destrukcyjny wpływ na depresję i alienacji. Studium stwierdza również, że dzieci z rodzin naznaczonych wysokim poziomem konfliktu i rodzicielstwa natrętnego coraz bardziej walczyć z lękiem i wycofania społecznego, jak poruszać swoje pierwsze lata w szkole. "
Offline
Strony: 1